Zákaznická linka - 603 549 799

BSR Zkušenosti – vybrané komentáře zákazníků BSR

Dovolili jsme si požádat ty nejpovolanější. Požádali jsme zákazníky BSR, kteří mají své osobní zkušenosti s našimi tuningovými kity, o jejich názor, zkušenosti a postřehy.

Audi A6 2.7TDI, MY2008, L.M., Dolní Břežany
s produktem společnosti BSR jsem absolutně spokojen. Výkon mého vozu Audi A 6  po instalaci softwaru je skutecne ohromující a spotřeba mirne klesla. 
Nechci, aby moje recenze vypadala jako reklama na výrobek z teleshoppingu, ale je to super. 

Škoda Octavia 1.6TDI, MY2011, J.P., Praha 4
níže zasílám ve stručnosti své zkušenosti.  
Pokud budete chtít něco upřesnit, ozvěte se. 
- Skoda Octavia Combi 1.6 TDI, r.v. 2010 
- Prvních 90.000km ujeto s továrním nastavení 
- Na podzim 2013 provedena aktualizace softwaru BSR pomocí OBDII zástrčky 
- Aktuálně najeto 145.000km, tj. 55.000km s úpravou BSR 
- Při továrním nastavení jsem nebyl spokojený s výkonem v táhlých kopcích, zejména při větším zatížení. 
- Nedostatek výkonu a točivého momentu mezi 1500-3000 1/min byl umocněn i dlouhým zpřevodováním pouze 5-ti stupňové převodovky, v kopcích na silnicích 1.třídy bylo nutné často podřadit a teprve pak bylo možné kopec vyjet bez poklesu rychlosti (např. silnice R6 za Lubencem na Karlovy Vary) 
- Po úpravě od BSR došlo k nárůstu výkonu a točivého momentu zejména v oblasti 1900-2500 1/min a také posunutí původní hodnoty max. výkonu do výrazně nižších otáček. 
- Papírově nevýrazný nárůst na 92kW a 295Nm (původně 77kW a 250Nm) ovšem má výrazný vliv na jízdní projev automobilu a získání chybějící síly u továrního nastavení 
- Pokud řidič využívá zvýšeného točivého momentu v daných otáčkách, je auto mnohem živější a rychleji reaguje na plyn. 
- Díky tomu, že je vyní možné bez jakýchkoliv problémů vyjet dříve problematické kopce na nejvyšší rychlostní stupeň bez podřazení, došlo k prokazatelnému snížení spotřeby paliva v těchto režimech. 
- Kromě toho má motor jemnější zvuk 
- Ani po 55.000km jsem nenarazil na jedinou nevýhodu úpravy od BSR. 
- Používám i filtr JR, má rovněž pozitivní přínos 
Pro úplnost dodávám, že vlastním motor s problematickým původním softwarem VW, ovlivňujícím emise NOx při měření dle NEDC.  
Nelze říci, zda úprava od BSR nemá nějaký vliv na emise NOx, zcela určitě ale nezvyšuje emise CO2, které jsou přímo úměrné spotřebě, která po úpravě nenarostla. 

Volvo V50 T5 AWD, MY2010, T.P., Praha-východ
Vlastním Volvo V50 T5 AWD MY 2010.
Vozidlo jsem koupil teprve nedávno, ovšem i s PPC jednotkou od BSR. V době nákupu byl ve vozidle originální sw, tedy sériový. Po ujetí několika set kilometrů jsem zavítal k BSR, aby mi s nahráním upraveného sw pomohla. 
Stalo se a odvážel jsem na pohled stejný vůz, ale řidičsky velmi odlišný. Navýšení o 80 Nm a cca 30 Hp je velmi citelné, z původních hodnot 230Hp/320Nm na 260Hp/400Nm. Okamžitě se mi rozzářil úsměv. Auto jede hned od prvního doteku plynu a největší zátah se dostaví kolem 4 tisíc otáček, to ještě zabere. Nejprve jsem se nemohl srovnat se spotřebou paliva, ale chce to si zvyknout na novou charakteristiku motoru a spotřeba je shodná jako před úpravou.
Počáteční obavy o chování automatické převodovky jsou dávno pasé, neboť jsem již s vozem najel cca 9.000km a žádné negativní změny jsem nezaznamenal, převodovka řadí perfektně, s AWD také žádný problém.
Za mou osobu mohu navýšení výkonu od BSR jedině pochválit


Volvo V50 T5 (2004), A.N., Praha
Vůz jsem upravil prostřednictvím vašeho programátoru na Stage 2, včetně vzduchového filtru. Úprava vcelku splnila očekávání - zřetelně vyšší výkon, lepší profil krutného momentu, přiměřeně vyšší spotřeba. Při způsoby jízdy "s velmi lehkou nohou" zůstala kupodivu spotřeba stejná, jako před úpravou. Celkově hodnotím pozitivně. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/780

S Vašou prácou som nadmieru spokojný. Domov sa mi vrátilo "iné" auto. Či na ňom šoférujem 2 minúty alebo 5 hodín, je to pôžitok z jazdy. Auto je dravšie, živšie a ku tomu všetkému ten nádherný zvuk. Konečne cítim že moje auto využíva všetok svôj potenciál. Reakcia na plynový pedál je neuveriteľná, spotreba málinko klesla alebo sa drží na svojich pôvodných číslach, ale je pravda, že tak pomaly ako pred tým sa s tým autom nedá jazdiť :-). Klobúk dolu, zmenili ste moje sny v realitu. Ďakujem. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/1755 

Volvo XC90 D5 AWD, MY2007, B.D. Rimavská Sobota
S BSR, či už v rámci optimalizácie výkonu alebo vizuálnej úpravy môjho automobilu som bol veľmi spokojný. Zvýšenie výkonu trvalo skutočne pár minút, bez akéhokoľvek fyzického zásahu do vozidla a navýšenie bolo aj reálne citeľné. Úprava výfukového systému, resp. jeho výmena bola vykonaná na vysokej profesionálnej úrovni a zo strany BSR mi bola navrhnutá a zabezpečená výmena aj ďalších prvkov súvisiacich s výfukovým systémom, aby jeho výmena bola v úplnom poriadku aj zo stránky vizuálnej. Môžem sa zodpovedne vyjadriť v tom smere, že všetko čo je v ponuke spoločnosti BSR je reálne uskutočniteľné v deklarovanej kvalite a na vysokej profesionálnej úrovni. V prípade potreby navýšenia výkonu aj u iných vozidiel, sa vždy obrátim na spoločnosť BSR u dealera v Prahe. Osobne ma mrzí, že BSR nemá zastúpenie v Slovenskej republike. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/2935 

moje zkušenosti jsou velmi pozitivní.
Výrazně se zlepšila pružnost motoru a když to potřebuji, tak i zrychlení vozu např. při předjíždění. Zárovenň mírně klesla spotřeba. Moje zkušenosti jsou pozitivní a BSR můžu doporučit. 
VW Scirocco R, MY 2011, P.V., Praha
několika měsíční zkušenosti z chiptuningem mého vozu VW Scirocco R 2.0 jsou následující:

1) klady:
- rychlejší odezva na plynový pedál
- změna charakteru průběhu výkonu motoru
- snížení spotřeby o 0,5 - 1,0l/100km při cestách mimo město
- zrychlení

2) zápory:
- zvýšení spotřeby ve městě až 1,0l/100km
- občas výkonový propad při akcelaraci na dálnici (3000 - 3500 ot./min)
- maximum výkonu pouze při použití benzínu 98, ideálně OMV 100 oktanů

Z autem jsem po úpravě najezdil přibližně 6000 kilometrů v různých režimech. Vzhledem k výrazné změně charakteristiky motoru jsem znovu začínal hledat způsob pro práci s plynem. Mých prvních 100km znamenalo zvýšení spotřeby až o 2l/100km. Pak již následovalo ryzí potěšení z jízdy až do proklamovaných 275 km/hod. 

Dnes jezdím ve městě se stejnou spotřebou, mimo město pak mínus jeden litr benzínu na sto. A největší "plus" a  důvod pro objektivní schválení mého subjektivního rozhodnutí? Zrychlení, které je opojné i bezpečné - několikrát mi již pomohlo vyřešit svízelnou situaci na cestě. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/2001 

protože jsem Vaším spokojeným zákazníkem právě rok, pokusím se v bodech popsat své zkušenosti z ročního provozu.

Vůz: Octavia RS 2.0 TDI 135 kW, r. v. 2014
Najeto: 47.000 km z toho 35 tis. km s úpravou BSR
Rozdíly mezi sérií a úpravou:
Lepší pružnost motoru v nízkých a středních otáčkách – vůz zrychluje plynule na kterýkoliv rychlostní stupeň.
Vůz „jde za plynem“ v celém spektru otáček.
Projev motoru je přívětivý, bez problému je možné jezdit v obci na tempomatových 50 na „čtyřku“ – je jedno zda po rovině či do prudkého kopce.
Rozjezd z místa (bez plynu) na volnoběžné otáčky.¨
Kde ostatní „nafťáky“ končí cca v 220 km/h, moje ereso se nadechne a jde za plynem k tachometrovým 250 do kopce od Mirošovic do Prahy.
Na německé dálnici jde přes 250 a zrychlovalo by dál, kdyby to provoz dovolil.
Spotřeba vozu je prakticky stejná s úpravou či bez ní, záleží na využívání výkonového potenciálu vozu, dlouhodobě má průměr 6,1 l/100 km, přičemž 3/5 tvoří dálnice a po 1/5  město a okresky. 
Po inspekční prohlídce značkový servis Škoda, který jsem o úpravě SW vozu předem informoval, nahraje vždy firemní nastavení. Po převzetí vozu vnímám markantní zhoršení  dynamiky vozu, a tak co nejdříve přehraju SW pomoci PPC jednotky, což považuji za největší výhodu v porovnání s jinými produkty na trhu.
Nejen na povrchu se sníženou adhezí je nutno citlivě pracovat „s plynem“, aby z výroby dodané „devatenáctky“ dokázaly přenést výkon na vozovku a elektronika nemusela  zasáhnout.

Má aktuální oktávka není mým prvním koncernovým vozem s upraveným SW, takže mohu, domnívám se, srovnávat. Zlepšení provozních vlastností mého současného vozu je výrazné, ale ne drastické, jako u aut s extrémním tuningem, které jsem měl možnost vyzkoušet. Věřím však, že se úprava od BSR neprojeví na snížení životnosti vozidla, na předchozích jsem najížděl kolem 250 tis. a svým novým majitelům slouží dodnes další desetitisíce km k jejich spokojenosti. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/2750 

V lednu 2014 při stavu tachometru 79 000 km došlo k instalaci BSR –  instalovali jsme sami
Původní výkon 150 koní  zaznamenal nárůst asi 33 k. 
Původní točivý moment 384 Nm vzrostl asi o 58 Nm. 
Zkušenosti:  Výkon vzrostl v celém rozsahu otáček, přechody velmi plynulé. Jízda je velmi příjemná, nárůst výkonu je pocitově značný, patrně proto, že byl posílen poměrně slabý vůz.  Je lepší, již tak dříve dobrá, spolupráce motoru s automatickou převodovkou. Převodovka řadí jemněji. Sladění motoru a automatické převodovky je vynikající. Protože je s vozem ježděno stejným stylem jako před instalací BSR, došlo ke snížení spotřeby o asi 1,0 l/100 km. Lze říci, že po určité době dojde, vzhledem k úspoře paliva, k zaplacení investice do BSR a výborné vlastnosti BSR budou příjemným bonusem. Krátce po instalaci BRS začal vůz při akceleraci kouřit, což dříve nedělal. Netvrdím, že kouření je způsobeno BRS, jen konstatuji skutečnost. Kouření jsme neřešili a při nájezdu 112 000 km došlo k ucpání filtru pevných částic. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/1334 

V lednu 2014 při stavu tachometru 154 500 km došlo k instalaci BSR –  instaloval Adusum
Původní výkon 250 koní  zaznamenal nárůst asi 40 k. 
Původní točivý moment 384 Nm vzrostl asi o 96 Nm. 
Zkušenosti:  Výkon vzrostl v celém rozsahu otáček, přechody velmi plynulé. Je nutná opatrná akcelerace, přední náhon není chopen přenést celý výkon na vozovku, zasáhne protiprokluz. Na zimních užších pneu je prokluz samozřejmě ještě markantnější. Je lepší, již tak dříve dobrá, spolupráce motoru s automatickou převodovkou. Převodovka řadí jemněji. Protože jezdím stejným stylem jako před instalací BSR, došlo ke snížení spotřeby o asi 0,7 l/100 km. Lze říci, že po určité době dojde, vzhledem k úspoře paliva, k zaplacení investice do BSR a výborné vlastnosti BSR budou příjemným bonusem. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/868 


Volvo V70 D5, MY 2009
, O.H., Ústí nad Labem
Dobry den, produkt BSR jsem měl ve voze V 70 Volvo. Už při první jízdě jsem cítil že sedím v úplně jiném autě auto zrychlovalo zhruba o vteřinu z nuly na 100 rychleji a obecně jsem cítil že výkon je opravdu silnější v širšímu spektru otáček. Neměl jsem problém ani s životností motoru přičemž jsem auto prodával někde kolem 200 000 kilometrů nájezdu. Skvělá je možnost řídící jednotky kterou máte neustále při sobě a auto si během 5 min. kdykoliv můžete nahrát zpátky do originálu a při případném problému který v mém případě nenastal, okamžitě zjistit v čem je problém. Tedy za mě kombinace BSR a Volvo-rozhodně ano. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/1186 

Dobry den BSR,od prvej chvile ako som si zvysil vykon,co zabralo asi minutku,som sedel v uplne inom aute!!!
Samozrejme plyn na podlahu a otacky 7000rpm,ziadny problem auto tahalo od nizkych otacok,akurat ze palubny pocitac nestihal pocitat po 5km/h,ale po 7km/h :-) Ale aj vo vyssich zaradenych stupnoch nestracalo auto silu,vdaka krutaku a to bol citelny rozdiel!!! O maximalke nemusim ani hovorit :-D Mal som jediny problem ze auto nie je 4*4 takze diferencial trosku nestihal a gumy trosku odchadzali :-) Ale vyriesil som to samosvornym diferencialom :-) Po tejto uprave je to raketa...100km/h na druhom prevodovom stupni,namiesto tretieho,takze stovka okolo 6 sekundiciek :-) Potreboval som vsetku tu silu od BSR preniest na cestu a to sa podarilo :-) Este som tam napchal priame sanie od K&N a iridiove sviecky...
Samozrejme SHELL V-POWER RACING NITRO+ nic ine tam este nebolo :-D Ten vykon stoji za kazde to euro ;-) Vas velmi spokojny zakaznik!!!
Dakujeeemmm,za vasu skvelu pracu http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/1752 

Kia C´eed GT 1.6Turbo, MY2015, M.S., Prostějov
S úpravou od BSR jsem naprosto spokojený, auto bylo prvních 10 minut jako vyměněné, nyní si již jízdu s upravenými parametry užívám. Co se týká samotného přístupu a komunikace, tak i ta byla naprosto na odpovídající úrovni. Pevně doufám, že si ještě najdu čas nebo jiný automobil na úpravu u BSR. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/2709 

Volvo V70 2.4i, MY 2001, T.L, Milevsko
Já osobně si myslím, že nejlepší reklama na zvýšení výkonu v televizi je záběr kamery na display z motorové brzdy při měření. Kupoval jsem si u Vás garantované zvýšení na 188 HP(+41 HP). Většina "volvistů" na volvofóru říká, že tomu nevěří. Já jsem zatím neměl možnost si to na brzdě zkontrolovat. Ta přesná hodnota je v tomto případě dost podstatná, protože jsem si Vás vybral z důvodu, že nabízíte největší navýšení-oproti konkurenci na trhu. Samozřejmě, že auto lépe jede, ale mám za své nemalé peníze o 10HP více, než můj kamarád (který má podobný softwar od jiného prodejce-za poloviční cenu)?  Zatím nemohu posoudit.  Jinak oceňuji rychlost přehrání přes diagn. zásuvku-to je dobrý nápad.       P.S. bez turba to stejně nepojede tak jako tak :-) http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/1562 

Volvo XC60 2.4D, MY 2008, J.S., Psáry
Dobrý den, rád se podělím o své zkušenosti se zvýšením výkonu prostřednictvím úpravy od společnosti BSR. Musím říci, že jsou jednoznačně pozitivní. Kromě zvýšení výkonu mohu potvrdit, že došlo i ke snížení spotřeby cca o 1/2 litru na 100 km. Úprava byla uskutečněna na vozidle Volvo XC60, 2,4 D rok výroby 2008. Původně udávaný výkon byl 120 kW a točivý moment 340Nm.  Dnes mám najeto cca 200.000,- km a nezaznamenal jsem a ani autorizovaný servis Volvo žádné problémy s touto úpravou. S vozidlem jezdím jak po Praze, tak i delší a někdy i zahraniční cesty. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/1335 

Do této chvíle jsem s autem neměl sebemenší problém vzhledem k úpravě. Výkon samozřejmě rapidně narostl a spotřeba klesla o cca 0,5l / 100 Km. V podstatě nemohu říct žádné negativní stanovisko. Jediné, co bych vytkl je, že to vypadá, že jsem jediný s tímto autem v Evropě, kdo si nechal upravit software, protože v podst. od začátku nevyšel ze Švédska jediný update :-).
Suma sumárum jsem velice spokojený. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/2308 

Škoda Octavia RS 2.0T, MY2011, J.P., Nový Jičín
Kit na optimalizaci - zvýšení výkonu motoru jsem si pořídil před více jak dvěmi léty v rámci Stage2, tj. včetně
sportovního výfuku. Přehrání nového software proběhlo bez problémů, trvalo to cca 10 minut.
S úpravou - optimalizací jsem spokojen, i bez změření aktuálního výkonu (jeho přesné hodnoty) je jeho nárůstznát. Vozidlo lépe akceleruje, zvýšila se pružnost, díky vyššímu kroutícímu momentu se  dá jezdit s nižšímiotáčkami motoru. Díky montáži sportovního výfuku se snížil zpětný tlak výfukových plynů a tím se zrychlila odezvana sešlápnutí plynového pedálu. Zlepšil se i zvukový projev vozidla, je ale o něco hlučnější i uvnitř. Při používání vozidla stejným způsobem a na stejných trasách jako před úpravou řídící jednotky došlo i ke snížení spotřeby paliva. Ale i při využívání jeho nového potenciálu motoru (akcelerace, předjíždění) nedošlo k jejímu nějakému razantnímu navýšení. Výhodou celého optimalizačního kitu s PPC3 je možnost kdykoliv se vrátit na původní nastavení řídící jednotky, např. při použití vozidla méně zkušeným řidičem nebo při servisních úkonech.Spokojen jsem i se "servisem" prostřednictvím BSR ČR, na mé dotazy, připomínky, aj. mi bylo panem Hákem vždyodpovězeno na profesionální úrovni. Kaňkou na celé věci je odcizení (slupnutí) samolepících znaků BSR a tím i částečné poškození laku (jeho poškrábání), 
za což ale nemůže BSR, nýbrž asi mentalita lidí (závist) nebo "sběratelský" koníček mládeže.
http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/2631 

Volvo S60R, MY2005, B.N., Praha
tuning Stage 2 mám na Volvu S60 R r.v. 2005.  Auto jde jednoznačně lépe za plynem, jeho výkon je mnohem lépe poznat zejména v masivním nástupu turba. Nezanedbatelnou funkcí je také odblokování omezovače rychlosti. Již se mi podařilo s tímto vozem jet 272 km/h dle měření GPS, tachometr bohužel končí u 260 km/h. Doporučuji, byť po nějaké době plného výkonu auto padá do nouzového režimu a je třeba chvíli počkat než se plný výkon znovu obnoví. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/1109 

V našem případě šlo o nasazení ve voze Kaipan 57 s motorem Skoda/Audi 1,8 turbo (AUM). Subjektivní dojem je jednoznačně velice pozitivní. Zvýšení výkonu je značný, ale asi daleko větší roli v našem případě hraje nárůst max. točivého momentu, který zásadně zlepšil celkové chování a daleko lépe nyní koresponduje s převodovkou. Zároveň spotřeba zůstala na původní úrovni. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/1495 

Mercedes Benz GLK 220CDI, MY2012, L.P., České Budějovice
rád bych se o své zkušenosti s chiptuning svého motoru podělil. Bohužel kromě toho, že jsem zažil určité nervy při snaze o změnu nastavení řídící jednotky, jsem si zvýšení výkonu svého vozu nevychutnal.
Objednal jsem si chiptunig kit přímo z BSR ve Švédsku. Poslal všechny potřebné údaje, oni mi poslali mobilní jednotku, já jsem ji napojil a přes počítač poslal zpět to co se eventuálně stáhlo do jednotky. Marně jsem čekal několik dnů na aktualizovanou verzi pro svůj motor (jednotku půjčují asi na 1 týden). Nakonec jsem jim napsal e-mail, že stále čekám a oni odpověděli, že vlastně upravující kit pro můj vůz nemají a ať jim jednotku pošlu zpět. Takže to je moje báječná zkušenost s BSR. http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/2447 
Komentáře z internetu

Tata si nechal cipovat 1.8TSi a zatim velka spokojenost.
Cena upravy 25tis, prijde Ti domu zarizeni a udelas si to v klidu sam.
To zarizeni funguje i jako mala diagnostika, ktera umi nacitat chyby a mazat je.

Ma 1.8TSi 118kW + DSG.

Ma tam byt 212 koni, takze kurevsky narust.

Uz jsme to byli poradne otestovat a jede to jako utrzene ze retezu :)

Uplne se zmenil charakter auta.

Mas k dispozici rok bezplatnou aktualizaci softu, zalohu puvodniho, tak neni problem nahrat original soft. Spotreba je pri normalnim jezdeni stejna.

Kdyz na to zacnes slapat, tak vyssi, ale to je stejne u vsech uprav.

Takze z nasi zkusenosti BSR doporucuju.

Udavaji zaruku na vady zpusobene upravou 2 roky, ale je otazka, kdyby se neco ***** jak by se k tomu postavili.

Zdroj: Garáž.autorevue.cz, nick orgasmic


Mám Octavii po faceliftu, vyrobenou v 09/2009 (takže zřejmě CDAA). Cena 25.000 souhlasí. Je to hodně, ale líbila se mi možnost "udělej si sám" i to, že lze software přehrát zpět. Jinak zkušenosti pořád velmi dobré, využívám hlavně při předjíždění (je to opravdu znát), spotřeba se mně zdá být stejná. Očekávám nižší, ale zatím si ten nárůst výkonu užívám. V sobotu jsem jel z Chomutova ke Znojmu (asi 300 km). Protože jelo několik přátel, jeli jsme podle předpisů, maximální povolenou rychlost jsem občas překročil o 10 km/hod., pár předjíždění s využítím maximálního výkonu, spotřeba ke koloně u Ostředku na D1 6,3 l/100 km, ve skoro hodinové koloně stoupla na 7. V cíli cesty 6,8 mě velmi překvapilo, tak nízkou spotřebu jsem ještě nedosáhl. Nemohu si pomoci, ale nemám negativních zkušeností. Doufám, že to tak vydrží.

Zdroj: forum, skodahome, nick vladad


Tak jsem přehrál SW modulem od BSR a jsem spokojenej. Načetlo mi to původní SW uložilo ho to do modulu, pak to odeslalo původní SW a stáhlo upravenej SW a nahrál jsem ho přes kabel do auta. Doba nahrání asi 2min. Můžu si nahrát do auta SW původní nebo upravený. Změna ze 130 hp je super. Motor se chová jinak než origo 160 hp, táhne skvěle. včera jsem měl možnost pořádně projet chipnuté auto od BSR a chci ho porovnat s origo 160hp. Chipnutý motor jde za plynem, ale pokud šlápnu plyn na podlahu, tak se dusí, origo 160 se splaší a začne táhnout. Chipnutý motor má tendenci zrychlovat i na 6 ve 200km/h. Origo je živej do 180km/h. Pokud jedu klidně, tak do 140km/h, tak jde motor pěkně svižně na minimum plynu. Průměrnou spotřebu Praha - Karlovy Vary - Praha jsem měl 6,2 , svižná jízda 110 - 200, v obci 50 a zrychlit na 110. Můj názor na chiptuning je zatím pozitivní.

Zdroj: forum.cars.cz, nick milan005


Škoda Octavia 1.9TDI – TEST na novinky.cz http://www.novinky.cz/auto/tuning/244088-vyzkouseli-jsme-jak-se-zvysuje-vykon-motoru-u-skody-octavia.html


Tak jsem na svoje Mondeo combi 2.5T r.v. 2009 pořídil chiptuning od BSR. Po několika konzultacích jsem zjistil že to je v podstatě jediná možnost pro tento motor pokud nechci nechat kuchat řídící jednotku s velmi nejistým výsledkem. Po objednání jsem za pár dní výměnou za 25 tisk Kč obdržel balíček s kýženou krabičkou. Sednul jsem do auta, zastrčil kabel do diagnostické zásuvky pod volantem a propojil s krabičkou. Po zmáčknut několika knoflíků na krabičce se spustilo flashování přičemž začaly na přístrojovce blikat nejrůznější kontrolky a displaye jak na vánočním stromečku což mě poněkud znervóznilo a navodilo otázku zda ještě vůbec někdy nastartuji. Po cca 2 minutách diskotéka skončila a na display programátoru se objevil kýžený nápis hotovo. Velmi napnut jsem zmáčknul tlačítko startéru a k velké úlevě motor normálně naskočil, takže jsem ihned zahájil testovací vyjížďku. Po prvním sešlápnutí plynového pedálu na podlahu jsem přestal litovat vynaložených peněz. V nízkých otáčkách je rozdíl patrný ale jen málo, mezi 2500 – 4000 je nárůst točivého momentu znatelný a mezi 4000 - 6000 se se odehrává nebývalé peklo. U seriového nastavení motor po 4000 ot již začíná vadnout, po úpravě ještě naopak přidá a neúnavně táhne dál. Probíhá to si následovně: v 1800 ot sešlápnete na trojku plyn na podlahu a řikáte si že to jede slušně, po překonání 2500 ot si řikáte že to jede zatraceně slušně, kolem pěti tisíc si řikáte že už to jede kurevsky hodně že už by to mohlo stačit a je to dost o morálu plyn nepustit pokud nejste zrovna na prázdné dálnici. Dvěstěkilometrová rychlost na dálnici je dílem pár okamžiků a zrychluje se mohutně dál, maximálku jsem ještě nezkoušel ale těch 250 na kterejch se pounuje omezovač to zřejmě dá jako nic. Po cca hodině testování jsem mrknul na spotřebu i když ji normálně příliš neřeším a trošku vě mě hrklo jelikož číslice ukazovala 16 l/100 km. Další dny když jsem již začal zase jezdit normálně však spadla na obvyklých 11 l jako před úpravou. Takže za mě se úprava určitě podařila, kolik vydrží turbo při vyšší zátěži je otázka ale vzhledem k tomu že nejsem hltač kilometrů tak to snad nebude příliš horké. Zatím mám najeto cca 3000 km a žádný problém. Jediné čeho jsme si všiml že po delší době plného výkonu, například při nájezdu na dálnici a akceleraci z 50 na třeba 220 km/h na plný plyn začne motor cca v 5500 otáčkách jakoby vadnout a je nutné přeřadit dříve na vyšší rychlost. Nevím jestli je to nějaká elektronická ochrana, nebo jestli toho má turbo plný zuby. Každopádně bych nedoporučoval honit to delší dobu na plný plyn při vysokých otáčkách (např. na německé dálnici při pokusu pokořit drze dorážející Porsche Carerra turbo) 
Jinak k parametrům. Motor by měl mít po úpravě cca 280 koní oproti 220 (papírových). Změřených BSR slibuje 260 oproti 204. Točivý moment přes 393 Nm, tudíž odpovídajících papírových dost přes 400. Zrychlení 0-100 se nikde neuvádí ale výrazný rozdíl oproti standardním 7,5 sekundám to nebude kvůli neschopnosti přední nápravy přenést výkon na jedničku a na dvojku na silnici – proto i upravený software má na 1 a 2 o něco snížený točivý moment a naplno to jede až na trojku a výše. V utaženějších zatáčkách po vypnutí protiprokluzu se ale stejně na výjezdech přední kola usilovně protáčejí v marné snaze dostat výkon na silnici. 
Každopádně je to pecka a a mnozí majitelé „sportovních“ či „prémiových“ vozů žasnou proč jim sakra ten mizernej kombík ujiždí přestože se snaží co to dá 

Zdroj: forum, fordclubs, nick:DDA


Mám taky chip od BSR. A musím říct, že je to hodně cítit.

Původně jsem se nechal nachytat nízkou cenou firmy autochip.cz, ale po chipu jsem žádné navýšení výkonu nezaregistroval. Nechal jsem to měsíc tak a pak s tím letěl na brzdu. Výsledek mě šokoval - naměřeno 147 kW (200 koní) a 338 Nm ... Tak jsem to letěl reklamovat - borec na pobočce v Brně se se mnou o tom nechtěl vůbec bavit, prej ať to jedu reklamovat do Prahy (instalace chipu ale proběhla na téže pobočce v Brně). Nakonec ho moje neoblomnosti přesvědčila, že mě musí brát vážně, zavolal do Prahy a po poradě s vedením mi vytáhl reklamační papíry, já je vyplnil, vše doložil měřením z brzdy, byl mi zpět nahrán půovdní software a vrácení peněz jsem pak 2 měsíce urgoval Prahu. Zabraly až pohrůžky, že se budu bránit soudně a dám to do Černých ovcí (pořad ČT). Jinak po nahrání origo software jsem letěl opět na brzdu a světe div se ... výkon byl taktéž 147 kW, ale kroutící moment originálu byl vyšší - 348 Nm ... 

Pak jsem se na základě už dříve čtené zkušenosti kolegy rozhodl, že odzkouším BSR. Bylo to sice drahý (25 700 Kč), ale nelituju, výsledek stojí za to. Hned při první testovací jízdě jsem ihned cítil nárůst kroutícího momentu a zásadně se změnila i jeho charakteristika - v podstatě od 1 000 ot/ min máte mnohem intenzivnější pocit zátahu. Zvažoval jsem jít na brzdu, ale vzhledem k tomu, že jsem byl spokojen už jen s tím, co jsem vnímal pocitově, vykašlal jsem se na to.

A pak, co se týče výkonu, když dá člověk kickdown (podlahu) , tak je sice větší turboefekt než před chipem, ale jakmile má turbo dost otáček, vystřelí auto jak z praku. Pokud máte turbo už roztočené z předchozí jízdy, pak už turboefekt nenásleduje (ten je převážně z klidné, nízkootáčkové jízdy).

Pokud Vás zajímá spotřeba, tak nemám přímé srovnání, jaký vliv měl chip na okamžitou spotřebu při stejným stylu jízdy na stejné rychlostní stupně při stejném zatížení. Ale předpokládám, že aktuální spotřeba bude o něco vyšší než před chipem, ale kompenzováno je to tím, že nyní zvládnu vyšší zatížení na vyšší rychlostní stupeň než před chipem, tudíž při ekonomy runech předpokládám spíše nižžší spotřebu, než před chipem. Naopak pod plným plynem to vidím naopak - spotřebu předpokládám vyšší než před chipem - vyšší tlak turba.
Tolik k mým zkušenostem s chipem motoru 2.5 T.

Zdroj: forum.fordclubs, nick: estymak


Mercedes Benz C220CDI – TEST na TopDrive.cz - http://www.autoweb.cz/bsr-mercedes-c-220-cdi-kombi-aut-228-k-2015/


Ahoj,

vlastním od loňska Ford Mondeo 2,5T kombi, udělal jsem si chiptuning od BSR http://www.bsrczech.cz/produkty/t1138/ a mám pro Tebe několik postřehů ... předně Ford lže, když udává tovární výkon Mondea 2,5T 162 kW ... v reálu má pouze 147 kW stejně jako např Kuga 2,5T - nejspíš ten motor ladí ve více modifikacích a z marketingových důvodů uvádějí výkon vyšší ...

Nicméně po přečipování toolkitem od BSR došlo opravdu k citelnému navýšení výkonu (hlavně kroutící moment je hodně cítit už od nízkých otáček ) a taky jezdím na minimálně 98 oktanovej benzín, což jednak odstraňuje nebo výrazně potlačuje turboefekt a jednak to snižuje spotřebu. Např letos jsem jel na dovču z Brna do Krkonoš, celkem ujeto 650 km a celková průměrná spotřeba za ty ujetý km byla 7,5 l/ 100km, nekecám. Je pravda, že se snažím jezdit úsporně v nižším pásmu otáček (od 1500 do 2400 ot/ min) a tu a tam to protáhnu, což je úžasnej zážitek ...

Osobně doporučuju se toho nebát, Mondeo s tímto motorem (pravda, po chiptuningu je pocitově výrazně silnější, mělo by mít 188 kW, ale to už jsem na brzdě neměřil .. jen původní hodnoty ... ) splňuje veškeré rodinné potřeby na vůz a též řidičské zážitky zejména v oblasti pocitů síly a výkonu motoru. Pokud má člověk i štěstí na bohatou výbavu, pak si může připadat jako v opravdu nadupaném a "luxusním" voze, o kterém jsme mnozí před lety jen snili ..
Zdroj:.poradte.cz, nick: Esty


Dnes se mi konečně vrátila řídící jednotka ze Švédska po úpravě od BSR. Výkon by se měl zvednout z 204 PS na 236 PS. A jaká je skutečnost? Výkon jsem zatím neměřil, ale v létě se na to určitě chystám, ale pocitově to auto je někde jinde  Na šestku auto krásně tlačí do sedaček, asi stejně jako sériové auto na pětku. Na dvojku se mi za aktuálního počasí nepodařilo dostat plný výkon na vozovku. Už od necelých 2000 rpm docházelo k zásahu protiprokluzu  
Turbo nyní tlačí místo 1.2 baru až 1.4 baru. Dále byl i posunut omezovač maximálních otáček z 6700 rpm na rovných 7000 rpm. Nějakého zrychlení reakce na sešlápnutí plynu jsem si nevšiml, ale ujel jsem s touto úpravou asi jen 20 km. Tato úprava mě nyní v akci vyšla na 20 495,- kč, včetně PPC3 jednotky, abych mohl nahrát zpět původní software vždy, když auto povezu do servisu. Mám objednanou i vložku do vzduchového filtru od BSR za necelých 1100,- kč.
Jeden údaj za všechny. Podařilo se mi dostat z 80-120 km/h na trojku za 3.4 sec! Měřil jsem pomocí OBDII Diagnostiky. 
Zde údaje v sériovém provedení a po úpravě BSR
80-120 km/h na 4° - 5,6 sec / 4.9 sec
80-120 km/h na 5° - 7.1 sec / 6.0 sec
80-120 km/h na 6° - 8.6 sec / 7.2 sec

Zdroj: kia-club, nick: deegr


Volvo V70 2.5T BSR Stage6 – TEST na ifaster.cz s názvem Švédské masové koule, doporučujeme i shlédnout video: http://ifaster.cz/test-bsr-project-car-svedske-masove-koule/


                Dňa 02.07.2015 ste mi na vozidlo Volvo XC70 D5 AWD nainštalovali tuningový kit. Musím sa pochváliť, že si ho úžívam, je to podstatná zmena, hlavne v zrýchlení. Ak sa už otáčky dostanú do potrebného rozpätia, má problém aj AUDI 3,0 TDI. Priznávam, že dnes som cestou na Moravu asi „rozplakal“ jedného majiteľa Audi A6 Allroad (nemal označenú motorizáciu). Síce sa snažil, čo mu to išlo, ale nemal šancu. Pochopil to za cca 3-4 sekundy. A ja, keby som nemal uši, usmiaty by som bol okolo celej hlavy.

Spokojený zákazník BSR, P.C. Púchov


Dobry den pan Hak,

chcem sa Vam este raz podakovat za pomoc s tuningom BSR na Volve V40 T2.

Skvely a profesionalny pristup s ktorym sa casto nestretavam je dokazom toho, ze urcite budem sirit vasu spol. aj mojim priatelom, ktori maju tiez automobily Volvo – takze ocakavajte dalsie objednavky. Musim potvrdit, ze vcerajsiu cestu domov z Prahy som si uzil a pocit ked som nahanal na dialnici Q7 je k nezaplateniu. Zelam uspesny business.

Spokojený zákazník BSR, R.K. Bratislava


Autosalon, TV Prima, rok 2012 – úprava vozu VW Golf GTI - https://www.youtube.com/watch?v=uRBgmvMPDwY

Auto Moto Revue, Česká Televize, rok 2016 - Reportáž Je tuning legální, aneb změny na STK+ME od 1.1.2016

Česká Televize, reportáž v pořadu Auto Moto Revue - 

4 nezávislé testy vozu Škoda Octavia - test emisí | měření výkonu na ČVUT | testy akcelerace | testy spotřeby 

Česká Televize - Jak vylepšit jízdní vlastnosti aut


Další reference a BSR tuning zkušenosti naleznete zde: BSR a média

Vybrané projekty realizované u BSR:  Realizováno u BSR Česká republika